Всесвітній день водно-болотних угідь

💦Людство використовує більше води, ніж природа може «віддати без шкоди для себе», і руйнує екосистеми, від яких вода та усе живе залежать найбільше - водно-болотні екосистеми. Конвенція з водно-болотних угідь міжнародного значення була підписана 2 лютого 1971 року у місті Рамсар (Іран). Вона має на меті зберегти водно-болотні угіддя як середовища для водоплавних птахів та збереження і раціонального використання цих угідь шляхом місцевих, регіональних і національних дій та міжнародної співпраці, які будуть складовою збалансованого розвитку світу.
💦Основне середовище існування на всій планеті, яке робить життя можливим.
💦Вони наразі покривають ~6% поверхні суходолу Землі.
💦Водно-болотні угіддя називають нирками Землі, адже вони запасають майже всю нашу прісну воду, якої тільки 2,5% на планеті.
💦Можуть бути солоними або прісними, внутрішніми або прибережними, природними або створеними людиною, постійними або тимчасовими, статичними або проточними.
💦Зв'язок людини з природою, який забезпечують водно-болотні угіддя, сприяє усвідомленості та почуттю емоційної рівноваги
Приєднуйтесь до глобальних зусиль з охорони, захисту та підтримки водно-болотних угідь у світі - заради добробуту нинішнього та майбутніх поколінь.

До відзначення цього свята, з учнями 5-х класів Коритненський опорний ліцей проведено урок-презентація. Під час заняття діти отримали цікаву та корисну інформацію, брали участь у вікторині та у інтерактивній грі і вирішували ребуси.

💦До святкування Дня водно-болотних угідь приєдналися учні 3-А класу Драчинецького опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів. Молодші школярі не лише переглядали захоплюючу презентацію, але й творчо виразили свою уяву, малюючи яскраві картини жителів боліт. Участь у різноманітних активностях, таких як відгадування загадок та гра "Хто я?", зробила цей день особливим. Також, враховуючи, що 2 лютого відзначається День їжака, учні виготовили миленьких їжачків.

 

До відзначення Дня водно-болотних угідь приєдналися учні 3-Б та 4-А класів Берегометського ліцею №1. Екоосвітянка провела з ними цікаву годину спілкування, під час якої вони пригадали, що відноситься до прісних угідь, дізналися, як утворюються болота, з'ясували їх значення, а також які рослинки і тваринки мешкають у цих екосистемах. На завершення заняття школярі , розмальовували розмальовку "День водно-болотних угідь".

Зі школярами 6-А та 6-В класів Берегометського ліцею №1 та 6 класу Долішньошепітського ліцею екоосвітянка спільно з вчителями біології провели уроки-презентації "Водно-болотні угіддя та їх вплив на добробут людини".

Також доєдналися учні 6-Б та 10-го класів Берегометського ліцею №2, 11-их класів ОЗ «Мигівський ліцей», 11-их класів Коритненського опорного ліцею, 6-Б класу Берегометського ліцею №1, 7-А, 11-го та 10-го класів Міліївського опорного ліцею, 6-го та 10 го класів ОЗ «Карапчівський ЗЗСО І-ІІІ ст.» та 5 класу Лопушнянського ліцею.

Приєднуйтесь до глобальних зусиль з охорони, захисту та підтримки водно-болотних угідь у світі - заради добробуту нинішнього та майбутніх поколінь. Кожне водно-болотне угіддя має значення.